Wednesday, April 10, 2013

aku nak ajar Lan Todak & geng Krav Maga






Ke hadapan adik Lan Todak,


Aku tengok budak yang kau pukul tu..


Dari start kau pukul sampai habis..


Steady aje berdiri.


Aku tengok kau siku la, kau tumbuk la, kau lutut la segala bagai..


Steady aje berdiri.


Aku rasa kau & geng kau tak cukup nutrisi seimbang laa..kau & geng kau pukul dia ramai-ramai pun


Steady aje berdiri.


Wahai adik Lan Todak,


Lepas ni kalo pukul orang pukul kuat-kuat sikit.


Orang lain marah kat kau & kengkawan kau sampai kau tutup twitter pulak..


Aku pulak rasa kesian giler kat kau.


Lembik nak mampus. Kau & kengkawan kau pukul dia ramai-ramai tak tergugat pun aku tengok budak tu. Sakit pun tak tunjuk. Dia berdiri sampai habis korang pukul bai. tak tergugat terduduk pun mamat tuh. korang ni nak bergaduh ke nak main pondok-pondok hah?

Meh abang ajar kau & kengkawan kau krav maga nak? nak?



p/s - dah tau nak buat celaka kat orang jgn laa rakam video pulak. bodoh betul korang ni eh? dah la kurang akal, lembik nak mampus pulak tuh. puuiihhh.

2 comments:

  1. jujur aku ckp, ni first and last aku nengok video adik lan todak ko. sedih.

    bg aku, bdk yg kne blsh tu kuat emosi dia. yg blsh tu meh sini tnjuk video mak pak dia kne blsh. sakit hati dak?

    tiga org dah kne gantung skolah pon. mgkin ini akibat mak pak depa xbgi cikgu denda anak klu buat mslh. hmm mak pak loni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takyah tengok banyak kali. aku pn sakit hati tengok haha

      haha mak pak depa kata anak depa pukui tu pasai ada saka dlm anak depa. watdehek camtu? salahkan saka pulak lolz

      ak rasa hero dlm video tuh bdak yg kena pukui tuh. tabah woo

      Delete